Pengedar Shaklee Klang, Port Klang, Pulau Indah


Pengedar Sah Shaklee Klang


Dari seorang Peguam menjadi pengedar produk Shaklee dan Beautician Mobile Spa BOTG?

Haa pernah viral kisah saya ini tahun 2021 yang lalu. Diri sendiri pun macam tak percaya boleh viral sehingga ditemubual oleh Mstar dan radio Hotfm. Itulah fenomena sangat Shaklee ni eh. Nak tahu kisah saya boleh baca di SINI

Bagaimana Nak Beli Vitamin Shaklee?

Mencari vitamin Shaklee tapi tak tahu nak beli dari siapa?

Jangan risau. Di mana pun anda tinggal, anda boleh hubungi saya untuk membuat pembelian produk Shaklee. Klik SINI


Sharifah  Abdul Samad,
Coordinator Shaklee,
Pengedar Shaklee Klang

Hi, Assalamualaikum.

Salam perkenalan dari saya, Sharifah Abdul Samad bekas peguam. Dari seorang pengguna produk Shaklee kini dah masuk 4 tahun saya mencebur diri dan menjana pendapatan bersama Shaklee. Asalnya hanya ingin mencari solusi kepada masalah gastrik saya yang kronik. Kini sudah ramai yang saya bantu untuk mendapat hidup yang lebih sihat dan ceria dengan rangkaian produk Shaklee ini. Facebook saya di SINI


3 Cara Pembelian Produk Shaklee

1) Cash On Delivery (COD) Shaklee



Kami menyediakan ready stok produk Shaklee


Yang duduk dekat area Pulau Indah, Port Klang dan Klang kita boleh Cash On Delivery (COD) kerana kami menyediakan ready stok untuk anda. Nak vitamin Shaklee urgent? Cari saja kami ok. Hubungi 0183889039 atau klik SINI

2) Order Shaklee Secara Online

Negeri lain atau area yang jauh jangan risau juga. Kita ada sistem pembelian online yang penghantaran diuruskan oleh pihak Shaklee HQ ke seluruh Malaysia. Klik saja SINI anda boleh terus login ke website Shaklee dan buat pembelian secara online.

3) Nak Minta Poskan Shaklee

Nak lagi cepat hubungi saja kami. Selepas selesai pembayaran, kami akan terus pos kepada anda menggunakan penghantaran kurier. Hari ni order insyaallah 1-2 hari bekerja sampai produk Shaklee depan rumah anda.

Mudahkan. Seronoklah nak makan Shaklee lepas ni.

Alfalfa Shaklee

ESP Protein Shaklee

Vitamin C Shaklee


Kelebihan Beli Shaklee Dengan Kami 

Apa yang anda akan dapat sekiranya membuat pembelian Shaklee dengan kami?

Anda akan layak mendapat :

  • Konsultasi kesihatan secara PERCUMA
  • Jadual makan vitamin Shaklee yang betul
  • Free Gift (untuk pembelian melebihi RM tertentu)
  • Peluang membina bisnes anda sendiri dan menjana pendapatan bersama Shaklee



Hubungi saja 0183889039 atau klik link INI

Ingin mengubah kehidupan lebih sihat dan ceria? Mari sertai keluarga kesihatan Shaklee. Jika ingin mendapatkan produk Shaklee atau ingin membina perniagaan anda sendiri bersama Shaklee, boleh hubungi saya. Saya akan membantu anda untuk turut bersama sihat dan berjaya!

Sharifah Abdul Samad SID 1324332
Tel : 018399039
Pengedar Shaklee Klang
Beautician BOTG Mobile Spa



Website yang mungkin berkaitan dan bermanfaat untuk anda :

#blogmegashaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023
#pengedarshakleeklang

Comments

Popular posts from this blog

Cara Intermittent Fasting Bagi Newbies Yang Mudah Dan Berkesan!

Testimoni Buat Duit Dengan Spa BOTG