Bestnya Jadi Alumni Team Mobile Spa BOTG

Aduhhh tak percayanya dah nak 5 tahun jadi Alumni Kursus Mobile Spa BOTG ni!

Al kisah bulan Oktober 2018 saya join PREVIEW Peluang Bisnes Mobile Spa BOTG. 

Kita ada FREE PREVIEW setiap minggu. Online je. Jom join dengar! 



Time tu preview thru WhatsApp je. Ramai huiii yang join preview tu. Habis je perghhhh memang serius saya dapat rasa yang bisnes Mobile Spa BOTG ni boleh ubah hidup saya. Tah tak tahu kenapa tapi rasa tu sangat kuat!

2 Disember 2018
Alhamdulillah selesai training Mobile Spa dengan kak Izaty Rosli. Saya join Pakej Training Mobile Spa RM 1999. Training one to one. 

Waktu tu saya masih lagi fulltime kerja bidang guaman. Join kursus ni untuk tambah-tambah income je. 

Tapi haaa tak sangka kursus Mobile Spa BOTG ni dapat ubah hidup saya sekarang. Alaaa nak nangis tau! But ubah jadi apa tu nanti next next post kita citer ok!

So ni gambar time saya training tu

Dari Klang sanggup turun ke Nilai semata nak training. Fuhhh berkobar kobar semangat tau!

Yahooo dapat Sijil dan Bag Pink penuh barang untuk start servis spa. Ye kursus spa bersijil dan complete barang tau!

Haaaa serius saya cuci tangan je join Kursus Mobile Spa BOTG ni sebab skincare YOUTH dan barang nak start servis spa tu dorang provide terus.

Serius berbaloi sangat Pakej Training RM 1999 yang saya ambil ni! 

Memang datang training tu lenggang kangkung, pahtu balik je terus da boleh buat duit guysss!!

Ce tengok antara 5 customer terawal saya lepas kursus tu. Alaaaa gambar tu nampak sangat newbies kubiss kan haha. 

Sebenarnya tak percaya tau tangan i yang keras ni mampu facialkan orang. Tapi haaaa mostly 90% customer akan tidur time saya facial hahah. 

Nak kata powernya modul Kursus Mobile Spa BOTG ni dorang buat sampai kita yang zero bab facial ni boleh jadi expert ok! 

Haaa ni antara 5 customer terawal saya :

Nampak bag pink tu complete dah barang nak start servis spa. Hari ni training, esok terus saya boleh instant cash tau!



Haaaa tu la gambar-gambar time awal saya ceburkan diri dalam bisnes Mobile Spa BOTG ni.

Time tu still kerja bidang guaman. 
Nak tambah side income je. 

Ok ke side income nya. 

Haaa meh tengok 

hehe berbaloi tak korang?

Nak cari customer jangan risaulah sebab Kursus Mobile Spa BOTG ni complete bagi Modul Marketing yang terbukti berjaya ajar kita dapat berderet booking dan income 4 angka sebulan! 

Pernah sehari tu duk rilek dapat lah RM 300 lebih time awal dulu. Means time newbies kan. Kalau 10 hari dah berapa tu ek? 3 ribu kannn. Serius berbaloi sangat kursus ni saya ambil Pakej Rm 1999. Serius ubah hidup saya. 

Haaa sekarang banyak mana dapat? Dengarnya sampai berani resign kerja Lawyer. Haaaa jeng jeng jeng. 

Nak tau ke?

Kena tunggu next post ok!

Berminat nak ubah ekonomi hidup dengan bisnes Mobile Spa BOTG boleh klii link bawah ni 👇👇

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Cara Intermittent Fasting Bagi Newbies Yang Mudah Dan Berkesan!

Pengedar Shaklee Klang, Port Klang, Pulau Indah

Testimoni Buat Duit Dengan Spa BOTG